7 Mayıs 2016 Cumartesi

Bana seçenek sunup geçmişte mi gelecekte mi yaşamak istersin diye sorsalar ben hiç düşünmeden geçmiş derdim. Uzay çağını hiç merak etmiyorum. Ama telefon ve internet olmadan yaşamak, insanların kolay ulaşabilirliği değersiz kıldıkları bir zamanda yaşamaktan daha iyi. Sadece okuduğum yazdığım ve çizdiğim bir zaman. 50 ler 60 lar belki. Kadınlar kadın gibi adamlar kadına kadın gibi hissettiren centilmenler.

İlginçtir  duygusal olarak yoğunum bugün. Biraz sarsıldım bir yabancı yüzünden. İçlendim. Güçlü kadın, akıllı kadın, mantıklı kadın olmaktan yoruldum. Ama bu yorgunluk aşık ve  acı çeken kadın olmanın vereceği çaresizlikten çok daha iyidir dedim. Bir tercih yaptım. Bazen bir gülüşe aldanacağınızı önceden sezersiniz. Ben bu adam bana hangi masalı anlatsa ağzım açık dinlerim dedim. Ama masal dinleyecek yaşı da geçtim. Ondandır hoşcakal dedim. Bu şarkı tesadüfen çalıyor tam olarak içimden çalıyor... iyi geceler ve sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder