3 Ocak 2016 Pazar

Uykurken bile seven insanlar var.  Bende uyurken bile düşünen insanlardanım.  Nasıl yorar uykuda düşünmek, hiç kapanmayan bir kutu bu beyin...  Bu karda kışta üç gündür evde düşünmekten hala delirmedim. Lanet duygusal filmler izledim ( The Fault In Our Stars ) iki saat aralıksız ağladım çok şükür. İşte düşünürken kendi kendime ufak aydınlanmalar yaşadım. İşte o aydınlanmalardan bitanesi; Bazen Tanrının beni unuttuğunu düşünüyorum. Koskaca Tanrı diyorum işi gücü bırakıp beni mi duyacak :) Nankörlük bu biliyorum. Tanrı bizi unutmadı. Önce hazırladı sonra kendi kendine şekillendirebileceğin bir  kaderle başbaşa bıraktı hepsi bu.

Çok düşünmek iyi bir şey değildir bayanlar baylar.  İcraata geçirmedikten sonra alınan kararlar havada uçan sözcüklerden başka bir şey değil. Geçmişi düşünmek yerinde saydırır. Geleceği düşünmek yorar. En iyisi anı yaşamak o zaman. Şaire selam, sevgiler olsun yine "hayat kısa, kuşlar uçuyor..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder