14 Aralık 2015 Pazartesi

Bazen içim içime sığmıyor. Her şeyi affediyorum. Yüreğim kocaman oluyor. Herkesi güzelliklerle hatırlıyorum. İyi olun diyorum. Güzel uyuyun. Bazen arayıp teker teker nasılsınız demek istiyorum. Görsem de sarılsam bir kucak... Hani gözlerinden öperim diye bir laf var ya. Ne kadar güzel bir deyimdir. Birini gözlerinden öptünüz mü hiç. Öyle sevdiniz mi bilmem. Ama bu gece ben hepinizi gözlerinizden öperim... İnsan bir zamanlar sevdiği birini ömrünün geri kalanında nasıl sevmez ki. Sever, sevgi kaybolan bir şey değil. Sever de aşkla sevmez belki, tutku hissetmez, karı koca gibi sevmez ama  dedimya sevgi kaybolan bir şey değil. Ben ne kadar büyüdüm içinizde ya da ne kadar küçüldüm bilmiyorum ama izim kaldıysa hayatınızda bir yerlerde, kalmadıysa da ulan inkara gerek yok, ben niyetlerimi kanat yaptım kendime ve bu gece hepiniz gözlerinizden öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder