28 Ekim 2015 Çarşamba

Ahh bazen gerçekten şanssız olduğumu düşünüyorum. Murphy kanunları sırf benim için çalışıyor sanki. Bir yerden bir yere yetişmeye çalışırken mesela. Bazen sırf salaklığımdan afedersiniz ama kendimi bi saçmalığın içinde buluyorum. Bugün Gayrettepe metrosunda bir sivil polis çevirdi ve kimlik sordu. Ahir ömrümde cüzdanımdan çıkarmadığım kimliğimi bugün nerde oy kullancağım diye bakarken masamın üzerinde unutmuşum:/ Ve yine ahir ömrümde polis beni hiç çevirmemişti! Allahtan yanımda başka bir arkadaşım vardı, onunkine bakıp saldı bizi. Ama benim basiretim bağlandı yetişmem gereken yere varmışken taksiyi 1 saatlik trafiğin içine sokup geri dön kimliğimi bulmam lazım dedim. İşte böyle yarım güncük tatilim boka döndü, 80 TL taksi parası da cabası. Yinede çok şükür bir yerden sonra rayına sokabildim kendimi, en azından akşamında sıcacık evimde, sevdiğim dizinin bir sezonunu daha bitirmek sanırım nasip olacak :) Bu yakışıklı abimizide şuraya koyalım, haketti bence :)                          

Sevgiler E.A. Murphy
                                                         

Edit: Akşamım iyi dileklerime mükabil istediğim gibi geçmiyor. Murphy iş başında! Şöyleki evime güvenlik amaçlı alarm sistemi kurduruyorum ama teknik servisteki eleman 10 senede karşılaşmadığı kadar aksiliğin 1 kezde karşısına çıktığını söylüyor. Hayırlısı canım bekliyoruz, inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder