23 Aralık 2014 Salı


ve yine çok uzun bir aradan sonra döndüm kürkçü dükkanına :)

yine yazma isteği, söyleyeceklerim birikti...

Bugün bir arkadaşımla konuşurken bir çırpıda ağzımdan dökülenlerin gerçekliğiyle kendime geldim. 'İnsan her şeyi dosdoğru yapsa bile hayat o kadar boktan bir şey ki yolunda gitmeyen şeyler olabiliyor. Bundan önce neler yaptığın ya da bundan sonraki hayatın için  nasıl kararlar aldığın önemli değil. Hayat senin çırpınışlarını zaten gülerek izliyor. Tam ritmini tutturmuş şarkını mırıldanıp yürürken, görünmez bir ayak sana çelmesini takıyor... kütt diye yine yerdesin :) O yüzden  neden olmuyor, neden boktan hayatımı düzene sokamıyorum, neden bu kadar mutsuzum ben yakarışlarına gerek yok. Hayat nasıl olsa bildiğini okuyor ve bize "nasıl istersin" diye sormuyor.'

Mutsuzlukların nedenini bulmak, bizi mutluluğa götürmez. Elimizde ne var? Elimizde insan olmak, kadın olmak, adam olmak var. Özünde nasıl biri olduğun, iyiyi ve kötüyü nasıl kabul ettiğin, yapabildiklerin var. O nedenle yapamadıklarına odaklanmak yerinde saymaktan başka bir şey değil. Hep söylerim insan olmak kusurlu bir şeydir. O kusurlu şeyin içinde ne olduğudur önemli olan.. Özümüzde ilkeliz belki kötü taraflarımız da var bolca ama aynı zamanda en reklamsız yanımızda orada... Yani hiç reklama girmeden filmi izlemek istiyorum...

Şimdilik bu kadar söyleyeceklerim,

Sevgiler yeniden :) özlemişim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder