5 Kasım 2013 Salı

Beklentiler yorar insanı, ben beklemek istemiyorum. Sana yalan söyledim. Yalan söylemeyi hiç sevmem, söylediğimde insanlar anlasın ve nedenini sorsun isterim. Mutlaka bi açıklamam vardır. Bu seferki gibi, sana yalan söyledim çünkü kendimi sonu belirsiz bişeyde kaybetmek istemedim. Hepsi bu. yoksa seni görmeyi çok istiyorum. Beni dinlemeni, anlamanı ve içimdeki karanlığı paylaşmanı istiyorum. Ve bir gülümsemeyi paylaşmak,  bir sigarayı...Saçma şeylere gülmek. Dalıp gittiğimde dikkatimi dağıtıp sana bakmamı sağlamanı istiyorum. Yeni bir yüz ve gülümseme, seninki, zihnime kazınsın kimsesiz zamanlarımda beni sakinleştirsin istiyorum. Hepsi bu. O hafta sonu burdayım. Aslında hiç bir işim yok. Ama sen sana yalan söylediğimi anlayamayacak kadar az tanıyorsun beni. Tuhaf değil mi? İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder