23 Ekim 2013 Çarşamba

ömür törpüsü

Geçenlerde bir kadının itirafını okudum.  Yıllardır hayatın ona karşı olduğunu,  annesiyle, arkadaşlarıyla, sevgilisiyle sürekli kavga içinde olduğunu  yazmış. İş yerinde sevilmiyormuş.  Şöyle devam etmiş itirafına,” bu sene doğum günümde ne üfleyeceğim mumlar ne de çevremde bir kişi vardı, annem bile aramadı,   o anda aslında geçimsiz olanın ben olduğumu, ve çevremdekileri  tek tek uzaklaştırdığımı anladım”  demiş.
Gülümsedim  eninde sonunda farketmesine sevindim.  Çevremizde herşeyden sürekli şikayet eden insanlar var tabiki. Yakındığı durumları sadece vahlar ve tühlerle atlatabileceği  gafletine düşen.  Geçirdiğiniz vakti ağzınızdan burnunuzdan getiren, düşünün ya  garsonla bile kavga eden.  Mutsuz. Ömür törpüsü diyorum ben böyle insanlara , kadınları da erkekleri de mevcut bolca.
Kimsenin  sürekli neşe saçarak dolaşmasını beklemiyorum tabi.  Ama arkadaşlıkta da aşkta da üzgünsek kahrolacaksak gel beraber kahrolalım. Kahrolalım ve o durumdan kurtulalım. Sonra nacizane hayatımıza ve umutlarımıza devam edelim :)  Herşey olabiliyor bu hayatta çocuk gelinler, tecavüz mağduru çocuklar, açlık, savaş, hastalık. Bir tanesine bile katlanmak dünyanın en zor şeyi. O yüzden ottan boktan şeylere ne kendimizi karartalım ne de başkasının yaşama hevesini.
Omuzlarınza yük olan değil, yük kaldıran arkadaşlarınız olsun. Düşünün, birinin mutluluk fotoğrafını gördüğünüzde kıskanıyor musunuz yoksa tebessüm mü ediyorsuz, ikisi arasında  bir ömür fark var...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder