18 Ekim 2013 Cuma

Bana bişey olmaz yalnızlığı...

Başka çarem yokmuş gibi sevmeyi ben tercih ettim. Yalnızlığımı anlayan hatta çözen ilk insana bağlanışım bu yüzdendir. Hep övündüğüm yaslandığım bana bişey olmaz yalnızlığını önce çözüp sonra darmadağın eden insan. Bir keresinde şöyle dedi; 'ben bu evden çıkıp gidiyorumya akşamları, sana burda birşey olsa tek başınasın, kimsenin haberi olmayacak.' sadece bu cümle çözdü yalnızlığımı ve o an, o nu hayatıma almaya karar verdim. Bir cümleyle çözülecek kadar yalnız mıydım sahiden... Güzel olduğuna inandığım her şeyden vazgeçmeme bu kadarı yetti. Ya da doğru olanı bir cümleyle anladım. Yalnızlık güzel şeydir avareliktir, özgürlüktür belki ama insan olmak çoğulluk gerektirir. Kadın ve erkek. Birbirinin ihtiyacı, koruycusu ve tamamlayıcısı. Her zaman hayattan doğru eşleşmeyi beklemek hata olur. Yine de hani bir laf var ya en klasiğinden Yalnızlık Allaha mahsustur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder